Universitat Rovira i Virgili. La universitat pública de Tarragona

Portada > Notícies

Facultat de Turisme i Geografia

Llistat de notícies

Elena Molina Diaz, guanyadora de la tretzena edició del Premi PortAventura a la millor trajectòria acadèmica de Turisme de la URV

23 de novembre de 2018 -

Elena Molina Díaz és graduada en Turisme per la URV durant el curs 2017-18. En finalitzar els seus estudis ha obtingut un dels cinc millors expedients acadèmics de la seva promoció. Aquesta és la condició principal per poder presentar candidatura al Premi PortAventura a la millor trajectòria acadèmica de Turisme de la URV que enguany compleix la seva tretzena edició. Posteriorment el tribunal, per tal de seleccionar la candidatura premiada, valora els valors i competències, el pla de desenvolupament professional i formatiu i el projecte a desenvolupar dels candidats. Elena Molina presenta un CV amb una trajectòria docent centrada en l'àmbit de l'organització d'esdeveniments, mateix àmbit en el qual pretén desenvolupar la seva carrera professional.

L'alumna guanyadora rebrà un premi en efectiu de 2000 euros i les altres quatre participants: Laura Domingo Busquets, Lídia Cristòfol Martínez, Maria del Carmen Blanch Gombau i Karolina Tolkacova rebran un diploma de reconeixement. El lliurament tindrà lloc durant l'acte d'inauguració del curs acadèmic 2018-19 de la Facultat de Turisme i Geografia que tindrà lloc el proper 17 de desembre de 2018 a les 11:30 hores.

La nostra enhorabona a les participants i especialment a la guanyadora.

Relacionats