XII Olimpíada de Geografia - fase local

on-line

Les Olimpíades de Geografia són una iniciativa del Col·legi de Geògrafs. La primera Delegació Territorial que les va organitzar va ser la de les Illes Balears. L'any 2009 les Delegacions de la Comunitat Valenciana i Cantàbria es van unir a ella, celebrant les seves primeres Olimpíades. El 2010, les tres van celebrar les seves fases territorials i juntes van celebrar, a Mallorca, les I Olimpíades nacionals. El 2011 s'uneixen a les fases territorials Madrid, Navarra i Aragó, celebrant-se la fase final, les II Olimpíades nacionals, a Santander (Cantàbria). La III Olimpíada de Geografia va tenir la seva fase final a l'abril de 2012 a Teulada-Moraira (Alacant). El 2013, la fase final de la IV Olimpíada de Geografia va tenir lloc a Madrid i el 2014 es va celebrar a Jaca (Osca), el 2015 a València, el 2016 la fase final de la VII Olimpíada va tenir lloc a Salamanca i el 2017 la fase final va tenir lloc a Santiago de Compostel·la (Galícia), pot consultar un resum de la VIIIª Olimpíada de Geografia d'Espanya celebrada a Santiago de Compostela.En l'any 2018 la fase final va tenir lloc a Vila-seca (Tarragona) al campus de la Universitat Rovira i Virgili.

Enguany se celebrarà la XII olimpíada de Geografia de forma online, tant en la fase local com estatal. La participació es farà des del propi centre de secundària a través d’una plataforma virtual específica tipus Moodle del Col·legi de Geògrafs tant per a la connexió per videoconferència com per a fer el qüestionari online. Trobareu tota la informació necessària per a participar-hi en els enllaços i documents relacionats a continuació.

Pujar