Pràctiques externes del grau de Geografia, Anàlisi Territorial i Sostenibilitat - Empreses i institucions participants

Aquestes són entitats que han acollit alumnes de pràctiques del grau en els darrers anys. En anys anteriors n'hi havia hagut d'altres i en el futur no hi ha cap inconvenient per ampliar la llista més enllà que l'oferta de pràctiques s'ajusti a les necessitats i requisits del grau.

Administració local

Àrees de Turisme, Medi Ambient, Urbanisme, Emergències i Protecció Civil, Desenvolupament Rural, Serveis o altres

Altres organismes de l’administració pública

Estudis de mobilitat, planificació urbana i territorial, desenvolupament local i promoció econòmica, medi ambient, cartografia i SIG, educació ambiental, turisme, etc.

Empreses públiques i privades o sense ànim de lucre (transports i mobilitat, desenvolupament local i promoció econòmica, medi ambient, serveis meteorològics, ensenyament, investigació, etc.)