Experìencies Menció Dual Grau en Gestió en Turisme i Hoteleria

Montserrat Aguiló

Montserrat va fer la primera de les seves estades de formació dual el curs 2022/23 a Tamarit Beach Resort, col·laborant en els departaments de Recepció/Reserves i Vendes/Comunicació. Al curs 2023/24 tornarà per continuar la seva formació en altres departaments.

Judith Cayuelas

Judith va escollir Portaventura World per dur a terme la seva formació. Durant el curs 2022/23 va col·laborar en el departament de Customer Care en les àrees d’Atenció al client, Reserves i Atenció al visitant. Tornarà el curs 2023/24 per aprendre el funcionament d’altres departaments del complex.

Anna Patrick

Anna va dur a terme la seva formació al Grupo Blaumar. Durant la seva estada al curs 2022/23 va col·laborar en els departaments de Pisos, Recepció, Màrqueting/Vendes i Food&Beverage. Continuarà el proper curs amb nous reptes a l'empresa.

Ander Javier Tacure

Ander es va integrar a Estival Park Resort. El curs 2022/23 va desenvolupar la seva formació en els departaments de Reserves, Recepció i Food&Beverage.

"Aprofitar l'oportunitat de participar en el projecte d'estades formatives duals et permet desenvolupar de forma més propera a la realitat els coneixements pel que fa al desenvolupament de l'activitat hotelera. Estival Park la Pineda és un complex gran i el repte d'aprendre aquí és proporcional, però si tens ganes d'aprendre i treballar al mateix temps, això serà ideal per tu"

MENCIÓ DUAL

Informació per a alumnes